اخبار اقتصادی

پذیرایی در کافه ها و رستوران های هتل پارسیان آزادی تهران

صبحانه خوشمزه و مجذوب کننده روز تعطیل یا نوشیدن یک فنجان قهوه عالی در یک کافه خاطره انگیز، چیزی نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم. حالا تصور کنید این اتفاق مجذوب کننده در کافه ها و رستوران های هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران باشد.

27 اردیبهشت 1401

چابک سازی چاپخانه های کتاب با فناوری های نوین چاپ

به گزارش خبرنگاران ، رضا نورائی، کارشناس چاپ با ارسال یادداشتی به ایبنا درباره نسل نو دستگاه های چاپ کتاب به طرح نکاتی پرداخته است، ماشین آلاتی که هر یک از آن ها می تواند جای دستگاه های چاپ دیجیتال را گرفته و احتیاج بازار نشر را تامین کند.

14 اردیبهشت 1401

چرا بازار تهران ایمن نمی گردد؟

تیمچه حاجب الدوله آتش گرفت، خبر تلخی که هفته گذشته سرتیتر خبرها شد هرچند که حادثه غیرمنتظره ای نبود؛ اما همه را نگران کرد چراکه بازار تهران با وجود تردد میلیونی مردم، جزء ناایمن ترین مکان های مرکز است.

8 اردیبهشت 1401

تشریح آخرین شرایط ترافیکی کشور، 16 جاده مسدود است

معاون مرکز مدیریت راه ها ضمن تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، از کاهش 6.8 درصدی تردد خودرو در جاده ها در شبانه روز گذشته اطلاع داد.

5 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به سارانسک، روسیه

سارانسک از شهرهایی است که تا چند هفته دیگر میزبان مسافران تور جام جهانی روسیه خواهد بود. یکی از بازی های تیم ملی فوتبال ایران هم در این شهر برگزار می گردد. چهارم تیرماه، بازی ایران و پرتغال در استادیوم موردویا آرنا برگزار خواهد شد. پیش از سفر به این شهر...

26 فروردین 1401

تحصیل کارشناسی ارشد در سوئد 2022

اگر در پی تحصیل کارشناسی ارشد در سوئد هستید، با جزئیات مهم هزینه تحصیل و شرایط پذیرش در مقطع فوق لیسانس کشور سوئد همراه ما باشید. اگر به جستجوی مقاصد مناسب تحصیل، کار و زندگی با کیفیت و کشورهای برتر جهان بپردازید، حتماً با نام کشورهای حوزه اسکاندیناوی...

24 فروردین 1401

9 پارچه گرم و شیک که برای لباس های زمستانی ایدئال هستند

زمستان، فصل لباس گرم و چای داغ است. بعلاوه زمان مهم تر شدن لباس ها هم است. دمای هوای تک رقمی به این معنی است که زمان جایگزین کردن لباس های نازک با پارچه های ضخیم و گرم فرا رسیده است. اگر نمی دانید کدام یک از پارچه های لباس زمستانی گرم تر هستند و در عین حال...

23 فروردین 1401

شروع فروش فوق العاده 7 محصول سایپا

دومین شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی ماه با عرضه هفت محصول شروع شد.

20 فروردین 1401

هزینه های سفر به سویل در اسپانیا

هزینه سفر و گشت و گذار در شهر سویلبرای خیلی از ما سفر به اسپانیا، یک سفر ایده آل به اروپا محسوب می گردد و همواره نام این کشور و شهرهایش در فهرست مقصدهای مسافرتی ما، یکی از جایگاه های اولین را دارد. یکی از شهرهای اسپانیا که جاذبه های دیدنی فراوانی دارد...

20 فروردین 1401

آخرین قیمت ساینا، پژو و کوییک

تهران (پانا) - آنالیز ها از فرایند بازار خودرو نشان می دهد که ساینا 194 میلیون تومان قیمت پیدا نموده است.

15 اسفند 1400

راهنمای دریافت ویزای هند

هند یکی از کشورهای محبوب در دنیا محسوب می گردد که افراد بسیاری به منظور سرگرمی، کار، تحصیل و یا فرصت های تحقیقاتی و مطالعاتی به آن سفر می نمایند. این کشور را می توان به جرات جز شگفت انگیزترین منطقه ها دنیا برشمرد و آن را مجموعه ای از شگفتی های طبیعی و ساخت...

9 اسفند 1400

11 رام قطار با تجهیزات دانش بنیان به ناوگان مترو می پیوندد

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه بازدید سورنا ستاری از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، و حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه تفاهم نامه همکاری...

5 اسفند 1400

از 24 ژانویه، برای ورود به فروشگاه های بزرگ گذرنامه واکسن احتیاج است

این اقدام برای کسب و کارهای بزرگتر از 1500 متر مربع اعمال خواهد شد؛ داروخانه ها و خواربارفروشی ها معاف هستند.

3 اسفند 1400

برطرف مسائل 19 واحد تولیدی در استان فارس

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: مسائل 19 واحد فراوریی استان فارس آنالیز و تصمیمات لازم در جهت برطرف موانع فراوری اتخاذ شد.

30 بهمن 1400

راه اندازی اپلیکیشن سعدآباد برای نخستین بار

اپلیکیشن سعدآباد به منظور ایجاد تحولات مطلوب در حوزه های عمرانی، فناوری اطلاعات، فروش بلیط و ... را ه اندازی می گردد.

23 بهمن 1400

ساختاینورتر مترو به وسیله دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگاران، مطابق ماده 54 قانون برنامه ششم توسعه و طی قراردادی که سال 1398 بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران منعقد شد، مراحل طراحی و ساخت قطار ملی مترو در دستور کار نهاده شد.

22 بهمن 1400

هزینه سفر به هندوراس چقدر است؟

هندوراس یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد آمریکای مرکزی است و اگر چه اغلب مسافران آن را نادیده می گیرند، یکی از برترین ها در منطقه است.

20 بهمن 1400

مردی نیوزیلندی 10 دٌز واکسن کرونا را در یک روز دریافت کرد

مقامات بهداشتی نیوزیلند در حال آنالیز ادعاهایی در خصوص مردی هستند که احتمالا در یک روز 10 دز واکسن کووید19 را به جای افراد دیگر دریافت نموده است.

16 بهمن 1400

5 هزار میلیاردتومان آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شد

تهران (پانا) - مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 5 هزار میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت 500 میلیاردتومان تسهیلات در اجرای این طرح به متقاضیان اطلاع داد.

15 بهمن 1400

افزایش شعب صدور گواهی تمکن اقتصادی در بانک آینده خدمت به مردم ادامه دارد

خبرگزاری خبرنگاران- با اضافه شدن 30 شعبه تازه، تعداد شعب منتخب صادرکننده گواهی تمکن اقتصادی به زبان انگلیسی در بانک آینده به 167 شعبه در سراسر کشور، افزایش یافت.

14 بهمن 1400
تعداد: (223)