برطرف مسائل 19 واحد تولیدی در استان فارس

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: مسائل 19 واحد فراوریی استان فارس آنالیز و تصمیمات لازم در جهت برطرف موانع فراوری اتخاذ شد.

برطرف مسائل 19 واحد تولیدی در استان فارس

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس از شیراز، خادم حمزه در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری و ارتقا توان فراوری اقتصاد مقاومتی استان فارس از تصمیم گیری برای برطرف مسائل 19 واحد فراوریی استان فارس اطلاع داد و گفت: این واحد ها در راستا فعالیت خود با موانع و مسائلی روبرو بودند که در جلسه امروز کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری، آنالیز و مصوباتی در جهت برطرف مسائل گرفته شد.

او اضافه نمود: بیشتر مباحث جلسه امروز به سازمان صنعت، معدن و تجارت، بانک ها، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شرکت توزیع نیروی برق شیراز و آب منطقه ای استان اختصاص داشت که در این نشست بصورت جداگانه با حضور مسئولان، مسائل صنعتگران آنالیز و مانع زدایی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری فارس گفت: با توجه به اینکه همزمان با رسیدگی به مسائل واحد های فعال، راه اندازی واحد های راکد نیز در اولویت کاری حوزه معاونت هماهنگی امور مالی قرار گرفته است لذا کوشش داریم با ایجاد ساختار منسجمی برای دبیر خانه کارگروه کوشش کنیم تا مسائل واحد های فراوریی به صورت روزانه ابتدا در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و سپس در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری بصورت هفتگی مورد رسیدگی قرار گیرد به همین دلیل از سیستم بانکی خواست به صورت فعال تر از گذشته با کارگروه همکاری نماید تا فرایند رسیدگی و راه اندازی معادن و واحد های راکد با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری فارس تاکید نمود: یکی از راه های تحقق رشد 8 درصدی مالی استان در سال 1401 توجه ویژه به واحد های فعال است که با ظرفیت پایین فراوری می نمایند و بعلاوه راه اندازی واحد های راکد استان تا از این ظرفیت ها حداکثر استفاده گردد.

لازم به ذکر است جلسه امروز کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان فارس 20 مصوبه برای برطرف مسائل واحد های فراوریی داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف مسائل 19 واحد تولیدی در استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل 19 واحد تولیدی در استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید