هزینه های سفر به سویل در اسپانیا

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، هزینه سفر و گشت و گذار در شهر سویل

برای خیلی از ما سفر به اسپانیا، یک سفر ایده آل به اروپا محسوب می گردد و همواره نام این کشور و شهرهایش در فهرست مقصدهای مسافرتی ما، یکی از جایگاه های اولین را دارد. یکی از شهرهای اسپانیا که جاذبه های دیدنی فراوانی دارد و سالانه افراد زیادی به این شهر اسپانیایی سفر می نمایند، شهر سویل (SEVILLE) اسپانیا است. در ادامه ما قصد داریم در خبرنگاران، فهرستی معمول از هزینه های سفر به سویا را برای شما به همراه معرفی از این شهر، برایتان به اختصار بیاوریم.

هزینه های سفر به سویل در اسپانیا

سویا

سویا را به عنوان مرکز فرهنگی، مالی و هنری اسپانیا در جهان می شناسند. سویا از طریق رودخانه گوادال کیبیر به دو بخش سویا و تریانا تبدیل شده است. این شهر 1 میلیون نفر جمیت دارد و زبان رایج در آن اسپانیایی است ولی مردم می توانند با شما انگلیسی هم صحبت نمایند. واحد پولی هم همچون تمام اسپانیا، یورو است. این شهر که در جنوب اسپانیا واقع شده است، شهری است مملو از آثاری که از تاریخ پر داستان و حماسه آن را بیان می نماید. آیا می دانستید کریستف کلمب، دریانورد معروفی که قاره آمریکا را کشف کرد، در کلیسای کاتدرال سویا که سومین کلیسای جهان است، دفن شده است؟ این کلیسا در قرن 15 میلادی بر روی بقایای یک مکان قدیمی که 300 سال از عمر آن می گذشته، ساخته شده است. شما می توانید از دفتر کار کریستف کلمب در سویا تماشا کنید. معماری با شکوه این شهر، هر جهانگردی را ترغیب به سفر به این شهر می نماید تا از نزدیک شکوه این ساختمان ها درک نمایند. نمونه این آثار را می توان در کلیساهای معروف این شهر دید و زیبایشان را تحسین کرد.

سویا، شهری است زنده و پر جنب و جوش. این شهر از جمله شهرهای اروپایی است که مردمش همواره بیدارند و شهرشان را زنده نگه می دارند. سویا در ذات شهری است آرام که اگر مکان ساکتی در آن پیدا کردید، قطعا می توانید از سکوت آن لذت ببرید اما، باید بدانید که این شهر نه تنها شهری دانشگاهی است که از سراسر جهان و ملیت های مختلف دانشجو می پذیرد و بعلاوه هم از سطح علمی بالایی در میان دانشگاه های جهان دارد بلکه، وجود تیم باشگاهی مشهور فوتبال سویا و استادیوم بزرگ و مشهور گاوبازی در این شهر، شور و هیجان خاصی را به روح این شهر تزریق می نماید. شما در والنسیا می توانید از یک وسیله نقلیه عجیب غریب که همچون دوچرخه است و سویسی (sevici) نام دارد، در شهر به گشت و گذار بپردازید. یکی از بزرگترین پارک های تفریحی و سیاحتی اروپا که در بین گردشگران بسیار محبوب است نیز در سویا قرار گرفته است. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود از وبلاگ عینک با کلاس، به این شهر زیبای اروپایی سفر کنید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. شما در خیابان های سویا می توانید حضور و زندگی کولی ها و مردمانی که طبق آخرین مد روز جهان پوشش خود را انتخاب می نمایند را در کنار هم ببینید. از قلم نیاندازید که برترین زمان سفر به سویا ماه مارس ،از اواخر زمستان تا ماه مه، یعنی تا اواخر اردیبهشت است. میانه بودجه ای که شما برای اقامت یک هفته ای در سویا باید داشته باشید، 107 یورو است. (توجه داشته باشید که این قیمت ها مطعلق به قیمت های روز در تاریخ 28 آذر سال 1396 است). در ادامه با ما همراه باشید تا گوشه ای از هزینه های سفر به این شهر را برای شما بازگو کنیم.

ویزا

شما برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا باید به صورت حضوری به سفارت اسپانیا در تهران به آدرس: خیبان دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، کوچه اول شرقی، شماره 10 ؛ مراجعه کنید و به صورت حضوری مدارک درخواست ویزا را دریافت نموده و پس از تکمیل اطلاعات خود، با به همراه داشتن برگه در خواست ویزا و مدارک شناسایی کامل، مجددا به سفارت اسپانیا مراجه نموده و وقت مصاحبه را به صورت حضوری بگیرید. آنالیز اولیه مدارک دوهفته زمان می برد و در طی این مدت مدارک شما از جمله ویزایتان داخل سفارت باقی می ماند. البته به شما رسیدی بابت دریافت این مدارک می دهند. هزینه ویزای اسپانیا، 60 یورو است که باید در زمان تحویل مدارک آن را نقدا در سفارت بپردازید.

هزینه اقامت

شما می توانید در سویا از هتل های معمولی تا هتل های بسیار مجلل را برای اقامت خود انتخاب کنید. از نظر کیفیت همه جور هتلی که رضایت شما جلب کند وجود دارد. البته بی شک اندازه بودجه شما این که کجا اقامت کنید را برای شما تا حدی معلوم و معین می نماید. در فصل بهار و تابستان، به این خاطر که فصول توریستی به حساب می آیند، قیمت ها زیاد می گردد اما شما می توانید برای اقامت در یک هتل معمولی از 12 تا 20 یورو حساب باز کنید. برای اقامت در هتل های مجهزتر و بعلاوه اتاق های دوتخته هم از شبی 45 یورو تا 80 یورو، قیمتشان متغیر است. (توجه داشته باشید که این قیمت ها مطعلق به قیمت های روز در تاریخ 28 آذر سال 1396 است).

هزینه های غذا و رستوران

شما می توانید در رستوران های سویا از غذاها و رستوران های محلی گرفته تا رستوران های بین المللی و مجلل را برای صرف غذا انتخاب کنید که هزینه های متفاوتی را در بر می گیرند. اگر قصد خوردن فست فود را دارید باید در حدود 8 یورو هزینه کنید. هزینه رستوران ها در اسپانیا با هر درجه ای از 5 یورو تا 30 یورو است. البته شما با هزینه کردن 50 تا 75 یورو، بسته به مدت اقامتتان در این شهر می توانید مواد غذایی تهیه نموده و غذایتان را خودتان درست کنید. هر بطری آب 1.45 یورو قیمت دارد. حتما از غذاهای اسپانیایی چون تاپاس، تورتیلا اسپانولا، پائیا و چوریزو را حتما امتحان کنید.

هزینه های حمل و نقل عمومی

شرایط حمل و نقل اسپانیا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و شما می توانید از هر کدام از این وسیله ها برای سفرهای درون شهری خود به راحتی بهره ببرید. همانطور هم که در بالاتر اشاره کردیم، شما می توانید از دوچرخه های سویس هم بهره ببرید. با این حال شما برای اتوبوس های قرمز و یا نارنجی می توانید از 1.30 یورو پول بلیط را بپردازید. کارت هوشمند، هر 10 سفر برای شما را 6.40 یورو حساب می نماید. برای استفاده از تاکسی هم تا 14 یورو کرایه باید بپردازید.

هزینه بازدید از جاذبه های تماشای

سویا مراکز و جاذبه های بسیار زیادی برای بازدید دارد. کلیسای جامع، کاخ کاس د پیلاتوس، پارک ماریا لوئیزا، کاخ مسکونی آلکازار، موزه تاریخ استعمار اسپانیا، موزه فلامنکو و بسیاری از جاذبه های دیگر است که شما برای بازدید از بعضی از این مکان ها که نیاز به تهیه بلیط دارید باید مبلغی میانگین تا 23 یورو بپردازید.

منبع:budgetyourtrip.com

منبع: الی گشت

به "هزینه های سفر به سویل در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به سویل در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید