سریال و پخش خانگی

انیمه منتخب؛ کابوی بیباپ

از کابوی بیباپ تنها یک سریال و یک فیلم سینمایی ساخته شده، اما با همین دو اثر، این انیمه تماشایی شینیچیرو واتانابه به یک شاهکار کالت تبدیل شده است. کابوی بیباپ که بسیار الهام گرفته از محصولات غربی است (از ادیسه فضایی گرفته تا بیگانه و بلید رانر)، خودش تاثیر...

3 اردیبهشت 1401

اولین سریال رئال انیمیشن در ایران ساخته می گردد

تهران (پانا) - سریال رئال انیمیشن کیدنا به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی محمدرضا نادری وارد مرحله پیش فراوری شد.

17 دی 1400

نماینده تهران: مجلس یکپارچه موافق رتبه بندی معلمان است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد مجلس تقریبا یکپارچه موافق رتبه بندی معلمان است، ملاحظه بعضی همکاران درخصوص نحوه تامین اقتصادی آن است وگرنه رای امروز نمایندگان به مواد و تبصره ها با آرای بالا گواه صداقت مجلس در این رابطه است.

6 آذر 1400

نگاهی به قسمت هفتم سریال خاتون

خبرنگارانـ قسمت هفتم سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسد زاده دوشنبه 29 شهریور 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

7 مهر 1400

وعده عظیم وزیر بهداشت و آخرین شرایط واکسیناسیون

در حالیکه گزارش هایی از کمبود واکسن کرونا در نقاط مختلف کشور منتشر شده است اما مسئولان وعده واردات گسترده واکسن در شهریور و مهر را می دهند. وزیر بهداشت گفت که تا انتها مهر ماه 40 تا 50 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می گردد. پیشتر هم مقامات هلال احمر از...

12 شهریور 1400

13 فیلم پرفروش جهان با موضوعات معنوی

در این مطلب نگاهی می اندازیم به 13 فیلم پرفروش جهان که با مضامین معنوی و درخشش ستاره های بزرگ درس هایی از زندگی و مرگ را به ما گوشزد می کنند. فیلم های مبتنی بر ایمان و معنویات این روزها در سینما بسیار مورد پسند واقع می شوند. فیلم هایی مانند حماسه کتاب مقدس...

3 تیر 1400

30 فیلم برتر جنگی تاریخ سینما به انتخاب منتقدان

فیلم های جنگی، ژانری از آثار سینمایی را تشکیل می دهند که به قول ساموئل فولر فیلم ساز مطرح آمریکایی سوای اینکه چقدر شخصی یا احساسی باشند به این هدف ساخته می شوند تا مخاطبشان، جنگ را از نزدیک احساس کند.

11 اردیبهشت 1400

خواننده تیتراژ گاندو 2 معین شد خبرنگاران

محمد علیزاده از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان به عنوان خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم گاندو معرفی گشت.

15 فروردین 1400

چالش اساسی شبکه سه برای نوروز 1400

شبکه سه برای نوروز 1400 با چالش بزرگی روبه روست. نوروز 98 و 99 با فصل اول و دوم عصرجدید، هیجان ویژه ای ایجاد کرد و توانست در باکس شبانگاهی نوروز، مخاطبان بسیاری را برای خودش دست وپا کند، اما سال جاری با انتها فینال فصل دوم در اسفندماه، عملا پرونده عصرجدید...

22 اسفند 1399

بهترین سریال هایی که در سال 2020 به انتها می رسند

خیلی از کسانی که دوست دارند سریال های تلویزیونی را تماشا کنند، ابتدا به شرایط پخش آن توجه می کنند. اگر سریال مورد علاقه آن ها هنوز در ابتدای راه باشد، شاید برای مدتی طولانی تماشاکردن آن را فراموش کنند. چراکه احساس می کنند از تماشای سریال هیچ لذتی نمی برند...

10 دی 1399

بهروز رضوی رمان جزیره گنج را بازخوانی می کند

رمان جزیره گنج اثر رابرت لویی استیونسون در قالب برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

15 آذر 1399

با تشکر از خانواده رجبی

خانواده محترم رجبی در دهه 70 تبدیل به سوپراستارهای تلویزیون شدند. شهرت آنها از بعضی بازیگران هم بیشتر بود و همه اسم شان را در تیتراژ پایانی سریال ها دیده بودند، اما کسی نمی دانست چرا اسم شان این قدر تکرار می گردد و همه از این خانواده تشکر می نمایند.

12 شهریور 1399

سریال پایتخت شیرگاه و گردشگری مازندران را در سطح بین المللی معرفی کرد

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: فیلم پایتخت توانست جاذبه های گردشگری شهرستان شیرگاه و مازندران را در سطح بین المللی معرفی کند.

4 شهریور 1399

لغو جشنواره کارلووی واری 2020

به دلیل همه گیری ویروس کرونا، جشنواره کارلووی واری جدیدترین جشنواره سینمایی است که اعلام نمود، برگزار نمی گردد.

7 تیر 1399

مخاطب تلویزیون احتیاج به برنامه های جذاب و غافلگیر کننده دارد، اینهاست که مردم را از پای ماهواره بلند می نماید

این انیمیشن ساز تأکید کرد: مردم باید از دیدن تلویزیون لذت ببرند و دستور کار مدیران هم باید برنامه های سرگرم کننده باشد؛ چون پیغامدش تزریق نکات اخلاقی است. در همین برنامه هاست که پیغام دادن ها نیز جواب می دهد.

20 اردیبهشت 1399

دعوای بهبود و ارسطو در پایتخت 6 ، جزئیات زمان پخش فصل ششم سریال

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره آخرین شرایط تصویربرداری فصل ششم سریال پایتخت گفت: آماده سازی پروژه هم طبق زمان بندی ما تا نوروز 99 به انتها می رسد.

20 فروردین 1399

تیزر سریال نون.خ در غرفه کرمانشاه رونمایی شد

تیزر سریال نون.خ که با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ساخته شده، در غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

8 فروردین 1399

صدا پیشه رابین هوود درگذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت یاهو، برایان بدفورد بازیگر نمایشنامه های شکسپیر و کارگردان تئاتر بود اما با صداپیشگی برای نقش رابین هوود در انیمیشن رابین هوود از کمپانی دیزنی شهرت پیدا کرد.

24 آبان 1398