روانشناسی

پذیرایی در کافه ها و رستوران های هتل پارسیان آزادی تهران

صبحانه خوشمزه و مجذوب کننده روز تعطیل یا نوشیدن یک فنجان قهوه عالی در یک کافه خاطره انگیز، چیزی نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم. حالا تصور کنید این اتفاق مجذوب کننده در کافه ها و رستوران های هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران باشد.

27 اردیبهشت 1401

مخالفت مرکز پژوهش ها با نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور

دفتر مطالعات پژوهش های زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی با نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور مخالفت کرد.

20 اردیبهشت 1401

تحصیل کارشناسی ارشد در سوئد 2022

اگر در پی تحصیل کارشناسی ارشد در سوئد هستید، با جزئیات مهم هزینه تحصیل و شرایط پذیرش در مقطع فوق لیسانس کشور سوئد همراه ما باشید. اگر به جستجوی مقاصد مناسب تحصیل، کار و زندگی با کیفیت و کشورهای برتر جهان بپردازید، حتماً با نام کشورهای حوزه اسکاندیناوی...

24 فروردین 1401

راه حل هایی برای بالا بردن روحیه در محل کار

زمان استراحت در محل کار، موقعیتی مناسب برای احیای روحیه باید بدانیم بین یک وقت استراحت مفید و هوشمندانه و وقت استراحت معمولی، یک تفاوت اساسی هست و آن تمرکز است. همه ما در محل کار خود، دقایقی را به عنوان وقت استراحت می گذرانیم اما بسکمک از این اوقات استراحت،...

14 اسفند 1400

تبخال دهانی چیست و چگونه درمان میشود؟

تمامی ما تبخال دهانی را در یک برهه از زندگی خود تجربه نموده ایم و از وجود آن بر روی لب و یا صورت خود رنج برده ایم. این حالت معمولا در اثر استرس و یا تب بالا به وجود می آید. اما دلایل دیگری نیز وجود دارند که سبب بروز این مشکل می شوند.

5 بهمن 1400

همه چیز راجع به کیست دهانی موکوسل

موکوسل (Mucocele) یک کیست و برآمدگی کوچک در داخل دهان است که معمولا در لب پایین و یا کف دهان ظاهر می گردد. کیست های موکوسل با نام کیست های موکوس دهانی نیز شناخته می شوند. میزان موکوسل دهانی بین یک میلی متر تا چند سانتی متر فرق دارد.

29 آبان 1400

روش کنترل فکر ناخودآگاه

اعتقاد بر این است که فکر ناخودآگاه دارای توانایی های فراوانی است که اگر کنترل گردد، می تواند موفقیت و شادی را برای ما به ارمغان بیاورد. این مقاله در خصوص تکنیک های مختلفی که ممکن است به شما در کنترل فکر ناخودآگاه یاری کند، نوشته شده است.

24 آبان 1400

خانه های هوشمند، سدی مقابل گرمایش کره زمین

زندگی امروز- گرمایش کره زمین یکی از مسائلی است که سالانه موضوع اصلی نشست های مختلفی در جهان می گردد و یک دغدغه عظیم در جهان به تعداد می رود. هرچند تا به امروز برنامه های مختلفی برای مقابله با این مشکل ارائه شده است ولی نگاه فعالان عرصه فناوری و کمپانی های...

21 شهریور 1400

مشخصات دستبند هوشمند هواوی بند 6

امروزه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد در پی تهیه دستگاه های مقدار گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر) و سنجش ضربان قلب هستند تا از این طریق، کنترل بهتری بر روی سلامتی خود داشته باشند. خوشبختانه دستبند هوشمند بند 6 هواوی که اخیراً در بازار ایران موجود...

3 شهریور 1400

اگر کرونا گرفتید، این مواد غذایی را بخورید

سیناپرس/ بیماری کرونا تأثیر بسزایی بر سیستم ایمنی بدن دارد به همین دلیل برای حفظ سلامتی، باید به کمک تغذیه مناسب،طول دوره فعالیت ویروس را کاهش داد. در این گزارش به بررسی بایدها و نبایدهای تغذیه در دوران کرونا می پردازیم.

10 مرداد 1400

مهران مدیری: جزءبه جزء فصل پنجم دورهمی کپی است!

اولین قسمت از فصل نو برنامه دورهمی جمعه شب 21 خرداد روی آنتن شبکه نسیم رفت، مهران مدیری در این قیمت در واکنش به نقدها خیال همه را راحت کرد و گفت که این برنامه کپی است.

9 مرداد 1400

صبح ها 30 دقیقه پیاده روی کنید و تاثیر آن را ببینید

30 دقیقه پیاده روی صبحگاهی می تواند زندگی شما را تغییر دهد! این امر به ویژه اگر با بیماری های مربوط به سبک زندگی مانند دیابت، چاقی، بیماری های قلبی و ... روبرو هستید بسیار موثرتر خواهد بود. پیاده روی صبحگاهی برای سلامت استخوان ها و مفاصل، قلب، آرامش اعصاب...

30 خرداد 1400

30 فیلم برتر جنگی تاریخ سینما به انتخاب منتقدان

فیلم های جنگی، ژانری از آثار سینمایی را تشکیل می دهند که به قول ساموئل فولر فیلم ساز مطرح آمریکایی سوای اینکه چقدر شخصی یا احساسی باشند به این هدف ساخته می شوند تا مخاطبشان، جنگ را از نزدیک احساس کند.

11 اردیبهشت 1400

مشکل گل نزدن پرسپولیس مقطعی است، خوش بینی به موفقیت در آسیا

بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد که منجر به تساوی یک - یک این تیم شد گفت: خط حمله پرسپولیس نسبت به گذشته کاملاً تغییر نموده است. این تیم در سال های قبل مهاجمان باتجربه تری داشت. علی علیپور...

2 اردیبهشت 1400

چگونه برای فرزندم مادر خوبی باشم؟

مادربودن یکی از سخت ترین شغل های دنیاست. یک مادر خوب ویژگی های بسیار زیادی دارد اما از جمله مهم ترین آنها می توان به احترام به کودک، درک بالا، صبوری و شکیبایی، تواضع و ... اشاره کرد.

29 بهمن 1399

10 نکته طلایی در مورد دکور اتاق نوزاد

برای دکور اتاق نوزاد به بهترین شکل نکاتی را باید در نظر بگیرید از جمله انتخاب اتاق مناسب، مبلمان متناسب با اتاق و سن کودک، مواد و متریال مناسب، شرایط محیطی اتاق، استفاده از رنگ و سایبان و... که در مورد همه آن ها در این مقاله توضیح داده شده است.

10 بهمن 1399

قرص فارماتون چیست؟ (عوارض قرص فارماتون)

قرص فارماتون (pharmaton) از جمله مکمل های طبیعی و حاوی جینسینگ برای برطرف خستگی روزانه و افزایش انرژی و تمرکز است. سرگیجه و حالت تهوع از عوارض قرص فارماتون است.

4 بهمن 1399

24 استاد دانشگاه پیغام نور ارتقای علمی گرفتند، واگذاری ارتقای رتبه 2 دانشگاه به پیغام نور

دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیغام نور از ارتقای علمی 24 استاد این دانشگاه خبرداد و گفت: طبق ابلاغ وزارت علوم ارتقای مرتبه دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای به هیات ممیزه دانشگاه پیغام نور واگذار شده است.

4 مرداد 1399

شروع زادوولد گونه های جانوری در همدان

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان از شروع زادوولد حیات وحش و پیش بینی شرایط سخت گیرانه برای ورود مردم به مناطق حفاظت شده برای پیشگیری از ورود استرس به گونه های جانوری اطلاع داد.

17 تیر 1399

چند توصیه برای ضدعفونی کردن خودرو

اگر چه با توجه به شیوع گسترده کروناویروس به افراد در سراسر جهان توصیه شده تا حد ممکن از خانه خارج نشوند، اما در برخی از مواقع از جمله برای خرید، شغل های ضروری و مراجعه به مراکز درمانی بیرون رفتن و استفاده از وسایل نقلیه و خودرو های شخصی اجتناب ناپذیر است....

5 خرداد 1399
تعداد: (22)