نرم افزار و اپلیکیشن

با Inflighto در طول پرواز زیر پای خود را ببینید

آیا مایل هستید به تماشای آنچه که در طول پرواز در مایل ها پایین تر اتفاق می افتد بنشینید؟ پس این اپلیکیشن را نصب کنید.

14 اسفند 1400

فیلم مگامن به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یک فیلم لایو اکشن با اقتباس از شخصیت محبوب مگامن به وسیله سرویس نتفلکیس در دست ساخت است. مگامن یک مجموعه بازی دوبعدی، چالش برانگیز و کلاسیک است که کپکام وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

1 اسفند 1400

راه اندازی اپلیکیشن سعدآباد برای نخستین بار

اپلیکیشن سعدآباد به منظور ایجاد تحولات مطلوب در حوزه های عمرانی، فناوری اطلاعات، فروش بلیط و ... را ه اندازی می گردد.

23 بهمن 1400

خانه های هوشمند، سدی مقابل گرمایش کره زمین

زندگی امروز- گرمایش کره زمین یکی از مسائلی است که سالانه موضوع اصلی نشست های مختلفی در جهان می گردد و یک دغدغه عظیم در جهان به تعداد می رود. هرچند تا به امروز برنامه های مختلفی برای مقابله با این مشکل ارائه شده است ولی نگاه فعالان عرصه فناوری و کمپانی های...

21 شهریور 1400

مشخصات دستبند هوشمند هواوی بند 6

امروزه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد در پی تهیه دستگاه های مقدار گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر) و سنجش ضربان قلب هستند تا از این طریق، کنترل بهتری بر روی سلامتی خود داشته باشند. خوشبختانه دستبند هوشمند بند 6 هواوی که اخیراً در بازار ایران موجود...

3 شهریور 1400

گوگل پیکسل 6 ایکس ال شاید دوربین تله فتو با زوم 5 برابری داشته باشد

طبق رندرهای فاش شده از گوگل پیکسل 6 ایکس ال، در پنل پشتی این گوشی شاهد سه دوربین هستیم که یکی از آن ها از نوع پریسکوپی محسوب می گردد. حالا به لطف اطلاعات فاش شده، می توانیم به ویژگی های احتمالی این دوربین پریسکوپی بپردازیم.

17 مرداد 1400

فروش Detroit Become Human از مرز 6 میلیون نسخه عبور کرد

به تازگی استودیو کوانتیک دریم از جدیدترین آمار فروش آخرین ساخته خود یعنی بازی Detroit: Become Human پرده برداری نموده است که نسبت به آمار قبلی با افزایش قابل توجه و خوبی همراه بوده است.

12 مرداد 1400

رئیس سازمان جاسوسی انگلیس: غرب با خطر از دست دادن کنترلش بر تکنولوژی روبرو است

مدیر ستاد ارتباطات دولت انگلیس هشدار داد، اگر کشورهای غربی برای برطرف تهدید از دست دادن کنترل تکنولوژی هایی که برای امنیت اینترنت و رفاه مالی کلیدی هستند، کاری انجام ندهند، قافله را به کشورهایی چون چین و روسیه می بازند.

11 تیر 1400

تاثیر الگوریتم شرکتهای فناوری بر افراطی گری و اخبار جعلی

قرار است در هفته جاری مدیران ارشد فیس بوک، توئیتر و یوتیوب برای یک جلسه استماع در کنگره حاضر شوند. موضوع این جلسه آنالیز تاثیرگذاری الگوریتم ها روی افراطی گری و اخبار جعلی است.

17 خرداد 1400

دانلود ادعیه شب قدر از لینک های ناشناس ممنوع

رئیس مرکز پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری با ارائه فایل ها و ادعیه های مذهبی که برخی از آنها آلوده به بدافزارهای مخرب یا جاسوسی است به محض دانلود به سیستم اینترنت قربانی نفوذ می کنند.

3 خرداد 1400

اندروید یا iOS؛ بیل گیتس کدام را ترجیح می دهد؟

ممکن است واکنش مدیر عامل سابق مایکروسافت یعنی استیو بالمر را به رونمایی از اولین نسل آیفون به یاد بیاورید. در زمان رونمایی از اولین آیفون توسط استیو جابز در 7 ژانویه 2007 (17 دی 1385)، شرکت مایکروسافت سیستم عامل ویندوز موبایل را داشت که سیستم عامل موفقی بود.

5 فروردین 1400

خبرنگاران سفالگر و ستاره های بی نشان؛ تازه های کانون پرورش فکری

تهران- خبرنگاران- انتشار فراخوان مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان ویژه بچه ها و نوجوانان و رونمایی از بازی رومیزی سفالگر توسط کانون پرورش فکری کودک و نوجوان صورت گرفت.

7 بهمن 1399

هر آنچه باید درباره مرورگر کرومیوم گوگل بدانید

از زمانی معرفی اش در سال 2008 میلادی، مرورگر گوگل کروم تبدیل به یکی از محبوب ترین متدهای گشت وگذار در اینترنت شده است. با این همه، آیا می دانستید که کروم در واقع یکی از زیرمجموعه های پروژه ای دیگر به نام پروژه کرومیوم است؟

7 دی 1399

خلأ قانونی دستاویز آزاردهندگان جنسی

یکی از موضوعاتی که اخیرا توجه کنشگران اجتماعی را به خود جلب نموده، افشاگری مجازی آزارهای جنسی در محیط کار است. فقدان قانونی که به موضوع آزار جنسی در محیط کار بپردازد و یا آسیب دیدگان را تحت حمایت قرار دهد، پس از گسترش جنبش های اخیر در فضای مجازی بیشتر...

21 آبان 1399

4 روش افزودن قابلیت کنترل والدین به مودم هایی که این ویژگی را ندارند!

کنترل والدین (Parental Control) ویژگی است که از طریق آن می توان نحوه استفاده از اینترنت و وای فای را کنترل و مدیریت کرد و روی فعالیت های فرزندان در فضای مجازی نظارت داشت.

12 آبان 1399

راهنمای خرید لپ تاپ برای کاربران حرفه ای

شرایط بد اقتصادی باعث شده تا لپ تاپ های مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد، با قیمت نجومی عرضه شوند و از دسترس بسیاری خارج باشند.

10 آبان 1399

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 12 مرداد 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 12 مرداد را مشاهده می کنید.

4 مهر 1399

دیگر به لامپ اتاق هم نمی توان اعتماد کرد!

محققان دانشگاه Ben-Gurion با یک لامپ، یک لپ تاپ و وسایلی که روی هم حدود 1000 دلار قیمت دارند، یک روش جدید برای استراق سمع کشف کردند. این حمله که lamphone نام گرفته، به وسیله لامپ آویزان شده در سقف، استراق سمع می نماید.

23 مرداد 1399

پافشاری رویداد کووید-19 بر رهیافت خلاقیت بنیان، فراوری دانش خلاقیت محور تنها راه مواجهه با کرونا است

رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: رویداد کووید-19 بر رهیافت خلاقیت بنیان به عنوان نسخه نوین عصر دانش بنیان برای ترویج تفکر بدیل اندیشی به جای صرفاً تک راه چاره ها و زدایش یادگیری پافشاری می نماید.

18 تیر 1399

نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro

تبلت Huawei MatePad Pro به عنوان پرچمدار جدید بازار تبلت های هوآوی، مجموعه ای از فناوری ها و نوآوری ها را در خود جای داده است تا به عنوان محصولی شاخص در دنیای تبلت ها شناخته گردد.

31 فروردین 1399
تعداد: (22)