فیلم مگامن به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یک فیلم لایو اکشن با اقتباس از شخصیت محبوب مگامن به وسیله سرویس نتفلکیس در دست ساخت است. مگامن یک مجموعه بازی دوبعدی، چالش برانگیز و کلاسیک است که کپکام وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

فیلم مگامن به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد

ساخت لایو اکشن مگامن اولین بار در سال 2018 و تنها چند روز پس از اکران بازی مگامن 11 تأیید شد. در آن موقع عنوان MEGA MAN به این فیلم داده شد. هنری جوست و آریل شولمن نویسندگی و کارگردانی این فیلم را تایید کردند. اخبار تازه فیلم مگامن به وسیله یک به روزرسانی در وب سایت شرکت Supermarché منتشر شده است. در مطلب منتشر شده فهرستی از آثار هنری جوست و رل شولمن، که شامل دو قسمت از مجموعه پارانورمال اکتیویتی و… می گردد، قابل مشاهده است.

طبق این به روزرسانی، آخرین پروژه ای که در حال حاضر به وسیله این دو نفر روی آن کار می گردد، فیلمی لایو اکشن بر اساس سری بازی های ویدیویی کلاسیک مگامن است. به طور دقیق تر، هنری جوست، رل شولمن و تهیه نماینده اورلی رز استراوس اقتباسی از مگامن را برای کمپانی Chernin Entertainment و سرویس نتلفیکس، نویسندگی و کارگردانی خواهند کرد. تا به امروز نتفلیکس و کپکام بیانیه ای رسمی ارائه ننموده اند و هواداران باید این را در نظر داشته باشند. تا زمانی که یک کمپین بازاریابی یا تبلیغات لازم برای این فیلم وجود نداشته باشد، هواداران نباید انتظار زیادی داشته باشند. امیدواریم این اطلاعات اندک باعث لغو این پروژه نگردد زیرا اغلب اوقات اتفاقاتی در پشت صحنه رخ می دهد که باعث رخ دادن این گونه اتفاقات می گردد. جوست در این باره گفت:

از آنجایی که فیلم به صورت لایو اکشن ساخته می گردد، این سؤال پیش می آید که چگونه آن ها به این هدف خواهند رسید. زندگی بخشیدن به ربات آبی متحرک کار آسانی نیست. چندین راستا وجود دارد که آن ها می توانند برای رسیدن به این هدف در آن قدم بگذاریند، اما راستاهای متعددی هم وجود دارد که می توانند به شکست این فیلم یاری کند. از طرفی ساخت فیلم بر اساس شخصیت های محبوب بازی ها همواره با مخالفت روبرو بوده است. همه دیده اند که وقتی سازندگان شخصیتی را به گونه ای طراحی نمایند که بازتابی از منبع اقتباس خود نیست، چه اتفاقی می افتد. فیلم Sonic the Hedgehog به علت طراحی شخصیت اصلی در اولین تریلر خود، قربانی واکنش شدید هواداران شد با این که طراحی نزدیک تری به دنیای واقعی داشت. با نزدیک تر کردن طراحی سونیک به نسخه بازی ها هواداران دسته دسته به تماشای فیلم آمدند. با ورود مگامن به فرمت لایو اکشن، سخت است که بگوییم فیلمسازان کدام راستا را طی خواهند کرد. او ممکن است به صورت بازیگری در لباسی رباتیک ارائه گردد یا در دنیایی که اطرافیانش واقعی هستند با جلوه های ویژه ساخته گردد.

با اینکه فیلم در مراحل اولیه توسعه است، می توان گفت که نتفلیکس خانه ای مناسب برای این پروژه به نظر می رسد زیرا این شرکت با اقتباس های اخیر از سری ویچر، کسلوینیا و لیگ آو لجندز (آرکین) موفقیت های زیادی کسب نموده است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم مگامن به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مگامن به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید