الهامی: پنالتی آلومینیوم درست نبود، باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید، در زمین ساری نباختن خیلی آسان تر است!

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، پنالتی آلومینیوم اراک در مصاف با این تیم درست نبوده است و اعلام نمود، باشگاه نساجی این موضوع را پیگیری خواهد نمود.

الهامی: پنالتی آلومینیوم درست نبود، باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید، در زمین ساری نباختن خیلی آسان تر است!

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و دنبال این بودیم که خیلی زود به آنها گل بزنیم. قبل از گلی که زدیم، خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه اول بعد از گل هم فرایند خوبی داشتیم. با آغاز نیمه دوم باز هم مالک و صاحب بازی بودیم، اما روی یک غفلت پنالتی دادیم که با پیشکسوتان داوری صحبت کردیم، آنها گفتند پنالتی نبوده است. قطعاً باشگاه این موضوع را پیگیری خواهد نمود. البته من نمی توانم در این مورد صحبت کنم، چون مسئولیت خارج از زمین با من نیست.

وی اضافه کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها خیلی دویدند و زحمت کشیدند، اما متأسفم که نتوانستیم از این بازی سه امتیاز باارزش بگیریم و دل طرفداران مان را شادتر کنیم. از نظر بازی، شاید فقط یک موقعیت نصفه و نیمه به تیم آلومینیوم دادیم. کاملاً تیم برتر بودیم، اما فوتبال همین است و این شرایط برای همه وجود دارد. امیدوارم بتوانیم فرایندمان را که فرایند خوبی در سه چهار هفته پیش بوده است، ادامه بدهیم و بتوانیم در ادامه جهت بهتر از این نتیجه بگیریم. با این حال امروز هم از کیفیت بازیکنانم راضی هستم، اما به خاطر کیفیتی که زمین داشت و مشکلاتی که بود، نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به این مسئله که قضاوت زاهدی فرد که طرفداران نساجی خاطره خوبی از او ندارد چقدر در فرایند تیمش تأثیرگذار بوده است، گفت: در این مورد باشگاه کارهای لازم را انجام خواهد داد. همانطور که گفتم، روی صحنه پنالتی هم، صحنه مشکوک بود و ما با کارشناسان که صحبت کردیم، گفتند پنالتی نبوده است. الان فقط به تیم داوری خسته نباشید می گویم، اما قطعاً باشگاه پیگیر این مسئله خواهد شد.

الهامی درباره اینکه رسول خطیبی موقع پنالتی به دروازه بان تیمش می گفت خودشان را بیندازند و گویا او هم شنیده است که نسبت به این موضوع اعتراض داشت، گفت: اینجا فوتسال نیست، فوتبال است. داور پنالتی گرفته است چهار پنج دقیقه بازی را خوابانده اند و دروازه بان حریف آمده وسط زمین خوابیده و گفته پای من گرفته است. اگر پای او گرفته، کنار دروازه خودش باید پای او می گرفت! بعد این طرف خطا گرفته شد، آن طرف چه اتفاقی افتاد که پای دروازه بان گرفت؟ صحنه مثل فوتسال بود که تعویض کردند تا بازیکن آنها بیاید و پنالتی بزند. این در شأن فوتبال و لیگ برتر ما نیست. این هم ترفندی است که بعضی برای رسیدن به اهداف شان استفاده می نمایند و مسئله ای نیست. ما در خصوص خودمان می توانیم صحبت کنیم و در خصوص شخص دیگری نمی توانم صحبت کنم.

وی اضافه کرد: خواهشم فقط از کمیته داوران یک چیز است. ما خیلی زحمت می کشیم و با بضاعتی که ما داریم، خوب نیست با وجود میزبانی و شرایطی که داریم، این اتفاقات نیز رخ بدهد تا شرمسار طرفداران مان شویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه با توجه به دلتنگی طرفداران آیا بهتر نیست حداقل یک جلسه تمرینی پیش از مسابقه را در قائمشهر انجام دهند تا طرفداران کنار تیم باشند، گفت: ما پیش از اینکه فاصله بازی ها یک هفته بود، حتی دو جلسه هم می آمدیم، اما اکنون زمان نیست. من و بازیکنانم دوست داریم، اما ما دو روز دیگر باید به سیرجان برویم و مجدد همانجا با مس سرچشمه بازی داریم. اگر فاصله طوری باشد که بتوانیم ریکاوری خودمان را برنامه ریزی کنیم، برای تیم مان هم خوب می گردد اینجا تمرین کنیم. درباره زمین هم که اگر بخواهیم صحبت کنیم، یک کتاب می گردد. تیم هایی که اینجا برای امتیاز گرفتن می آیند، در این زمین نباختن خیلی آسان تر است و بردن در این زمین خیلی سخت می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهامی: پنالتی آلومینیوم درست نبود، باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید، در زمین ساری نباختن خیلی آسان تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: پنالتی آلومینیوم درست نبود، باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید، در زمین ساری نباختن خیلی آسان تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید