از 24 ژانویه، برای ورود به فروشگاه های بزرگ گذرنامه واکسن احتیاج است

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، این اقدام برای کسب و کارهای بزرگتر از 1500 متر مربع اعمال خواهد شد؛ داروخانه ها و خواربارفروشی ها معاف هستند.

از 24 ژانویه، برای ورود به فروشگاه های بزرگ گذرنامه واکسن احتیاج است

فروشگاه های خرده فروشی در حال حاضر ظرفیت محدودی دارند و دستورات ماسک برای یاری به جلوگیری از انتشار ویروس در محل اجرا می شوند. بعضی خرده فروشان با قوانین به روز شده مخالفند، حتی آنهایی که از کمپین واکسیناسیون حمایت می نمایند.

خرده فروشان می گویند، حتی اگر افراد بیشتری را به این امر دعوت نمایند، این موضوع می تواند باعث از دست دادن حجم زیادی از درآمدشان گردد.

به گفته آنها برای اجرای دستورالعمل ها، به کارکنان بیشتری احتیاج پیدا خواهند کرد.

صاحب گروه فروشگاه های Renaud-Bray اظهار کرد: فروشگاه های بزرگ کبک از ساعت 9 صبح تا 10 شب فعالیت دارند، بنابراین پرداختن به سه کارمند تمام وقت اضافی برای کنترل سه در ورودی فروشگاه، شرایط مالی مان را کاملاً تغییر خواهد داد و احتمالاً ما را مجبور خواهد نمود که ساعات کارمان را کاهش دهیم.

از روز آدینه، 90 درصد از کبکی های واجد شرایط (5 ساله به بالا) اولین دوز خود را دریافت نموده اند، 82 درصد دو دوز دریافت نموده اند.

در حالی که گونه اومیکرون به طور گسترده در بین هر دو گروه واکسینه شده و غیر واکسینه شده توسعه یافته، اثبات شده است که واکسن از علائم جدی محافظت می نماید.

افراد واکسینه نشده پس از بیمار شدن 6.6 برابر بیشتر در بیمارستان بستری می شوند و 13.2 برابر بیشتر به بخش آی سی یو احتیاج پیدا می نمایند.

منبع: خبرکانادا

به "از 24 ژانویه، برای ورود به فروشگاه های بزرگ گذرنامه واکسن احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از 24 ژانویه، برای ورود به فروشگاه های بزرگ گذرنامه واکسن احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید