اخبار مجلس

رای نهایی بازیکن خبرساز اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رأی خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان به شرح زیر صادر کرد:

9 اردیبهشت 1401

وزیر کار: مساله بیکاری در لرستان جدی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت مساله بیکاری در لرستان جدی است و باید اقدامات اساسی برای رفع این مشکل صورت گیرد.

10 بهمن 1400

تعهدات پروژه مسکن مهر را تا سرانجام دنبال می کنیم، ساخت 600 هزار مسکن در استان تهران

خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران گفت: در پروژه مسکن مهر همه تکالیف و تعهدات را ان شاءالله تا خاتمه دنبال می کنیم.

22 دی 1400

یارانه تازه دولت برای هر نفر چقدر است؟

تهران (پانا) - دولت در پی پرداخت یارانه تازه است، به همین علت لایحه ای را به مجلس برده تا به هفت دهک اول جامعه یارانه پرداخت کند. مبلغ این یارانه برای هر نفر چقدر است؟

12 دی 1400

به زودی شورای اصلی مرکز خرید آثار هنرمندان اعلام می شود

تهران (پانا) - مدت هاست که قانون حمایت دستگاه های دولتی از آثار هنری در میان مصوبات دولتی خاک می خورد و هنرمندان بسیاری را چشم انتظار گذاشته است و حالا مهدی شالویی، معاون هنری وزیر ارشاد عنوان می کند که اولویت اولش احیای این قانون است اما همچنان اولین...

7 دی 1400

نماینده تهران: مجلس یکپارچه موافق رتبه بندی معلمان است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد مجلس تقریبا یکپارچه موافق رتبه بندی معلمان است، ملاحظه بعضی همکاران درخصوص نحوه تامین اقتصادی آن است وگرنه رای امروز نمایندگان به مواد و تبصره ها با آرای بالا گواه صداقت مجلس در این رابطه است.

6 آذر 1400

بودجه در نظر گرفته شده برای گازرسانی به روستا ها کافی نیست

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: رقم در نظر گرفته شده در بودجه 1400 برای گازرسانی به روستا ها کافی نیست.

29 آبان 1400

موافقت نمایندگان با لایحه پروتکل حفاظت از محیط زیست دریای خزر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزئیات لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر را به تصویب رساندند.

23 آبان 1400

ارتقای تسهیلات مدال آوران نقره و برنز المپیادهای علمی کشوری

تهران (پانا) - رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از ارتقای تسهیلات مدال آوران نقره و برنز المپیادهای علمی کشوری خبر داد.

25 مهر 1400

ریابکوف: آمریکا هرچه زودتر در مواضع مخرب خود تجدیدنظر کند

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه ثبات راهبردی، یکی از موضوعات اصلی نشست سران پوتین-بایدن خواهد بود، از مقامات واشنگتن خواست تا فرصت باقی است، در مواضع غیرسازنده قبلی در برخورد با مسکو تجدیدنظر نمایند.

18 خرداد 1400

نماینده مجلس: باید تفریح مباح داشته باشیم

محسن پیرهادی، رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس از لزوم افزایش نشاط در شهرها سخن گفت و تاکید نموده که احتیاج به تفریح مباح داریم.

28 اسفند 1399

تردد خودروها از 18 بهمن ماه در بسیاری از شهرها ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ رسول ابراهیمی گفت: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده است، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن از تاریخ...

17 اسفند 1399

سرقت اطلاعات حساس امنیت ملی در زمان حمله به کنگره آمریکا

در پی حمله طرفداران رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره، حدس ها درباره سرقت اطلاعات حساس مربوط به امنیت ملی افزایش یافته است.

26 بهمن 1399

کدام یارانه در سال 1400 پرداخت می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، امروز معاون حقوقی رئیس جمهور لایحه بودجه سال 1400 را به مجلس تقدیم کرد. براساس اطلاعات این لایحه شرایط پرداخت هر دو یارانه نقدی و معیشتی به این توضیح است:

12 دی 1399

اپراتورها یا شهروندان؛ کدام یک مقصر آنتن دهی ضعیف داخل ساختمان هستند؟

شاید تا کنون این سوال را از خودتان پرسیده باشید که مقصر اصلی مشکل آنتن دهی درون یک ساختمان کیست؟

12 آذر 1399

گزارش، پیروزی تاتار، کلید اردوغان در شرق مدیترانه

ارسین تاتار که در دوران نخست وزیری، به طور کامل تابع سیاست اردوغان و آنکارا بود، حالا با رسیدن به پست ریاست جمهوری، برای انطباق کامل قبرس ترک نشین با ترکیه، توان و امکان بیشتری در اختیار دارد.

27 آبان 1399

خلأ قانونی دستاویز آزاردهندگان جنسی

یکی از موضوعاتی که اخیرا توجه کنشگران اجتماعی را به خود جلب نموده، افشاگری مجازی آزارهای جنسی در محیط کار است. فقدان قانونی که به موضوع آزار جنسی در محیط کار بپردازد و یا آسیب دیدگان را تحت حمایت قرار دهد، پس از گسترش جنبش های اخیر در فضای مجازی بیشتر...

21 آبان 1399

امروز آخرین مهلت پیش فروش ایران خودرو در شهریور ماه

به گزارش خبرنگاران، دناپلاس، پژو 207 دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو 206 تیپ دو، محصولات پیشنهادی به متقاضیان در این طرح پیش فروش است. بازه زمانی تحویل خودروها از دی 1400 تا شهریور 1401 معین شده است.

23 مهر 1399

خبرنگاران نماینده مجلس:دولت تعامل خوبی با بخش خصوصی دارد

ساری- خبرنگاران- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت تعامل خوبی با بخش خصوصی دارد و مجلس برای نهادینه کردن این تعامل و حضور دو چندان بخش خصوصی در فعالیت های مالی در صدد برطرف مسائل آنان است

7 شهریور 1399

پلوسی خواهان حذف نمادهای برده داری در کاخ سفید شد

ایسنا نوشت:ساعاتی پس از مخالفت دونالد ترامپ با تغییر نام پایگاه های نظامی که نامشان برگرفته از اسامی فرماندهان ارتش کنفدراسیون ایالت های جنوبی آمریکاست، نانسی پلوسی خواهان برچیده شدن 11 تندیس کنفدراسیون شده که در راهروهای کنگره آمریکا قرار گرفته اند.

24 مرداد 1399
تعداد: (31)