بهداشت دهان و دندان

تبخال دهانی چیست و چگونه درمان میشود؟

تمامی ما تبخال دهانی را در یک برهه از زندگی خود تجربه نموده ایم و از وجود آن بر روی لب و یا صورت خود رنج برده ایم. این حالت معمولا در اثر استرس و یا تب بالا به وجود می آید. اما دلایل دیگری نیز وجود دارند که سبب بروز این مشکل می شوند.

5 بهمن 1400

زنبور گوشتخوار عسل می سازد

خبرنگاران : غذای بعضی از زنبورها گوست است.

20 دی 1400

همه چیز راجع به کیست دهانی موکوسل

موکوسل (Mucocele) یک کیست و برآمدگی کوچک در داخل دهان است که معمولا در لب پایین و یا کف دهان ظاهر می گردد. کیست های موکوسل با نام کیست های موکوس دهانی نیز شناخته می شوند. میزان موکوسل دهانی بین یک میلی متر تا چند سانتی متر فرق دارد.

29 آبان 1400

تأثیر فعالیت های بشری در تغییرات آب و هوا

کره زمین به طور طبیعی در اثر تابش خورشید گرم می گردد، اما در اینجا منظور ما از گرم شدن زمین، پدیده دیگری است، پدیده ای که به گرم شدن زمین یاری می نماید و شاید اصلاً به آن توجه نداشته باشیم.

11 مهر 1400

پاک کردن چسب 123 از روی دست

هنگام کار با چسب قطره ای 123 امکان ریزش آن روی پوست یا سطوح مختلف وجود دارد اما نگران نباشید تکنیک هایی وجود دارد که به راحتی می توانید چسب را از هر سطحی پاک کنید.

29 آذر 1399

کارت ورود به جلسه سه آزمون وزات بهداشت 4 مردادماه توزیع می گردد

کارت ورود به جلسه سه وزارت بهداشت از ساعت 9 صبح 4 مرداد تا ساعت 9 صبح 6 مرداد به وسیله سایت sanjeshp.ir توزیع خواهد شد.

24 شهریور 1399

با تشکر از خانواده رجبی

خانواده محترم رجبی در دهه 70 تبدیل به سوپراستارهای تلویزیون شدند. شهرت آنها از بعضی بازیگران هم بیشتر بود و همه اسم شان را در تیتراژ پایانی سریال ها دیده بودند، اما کسی نمی دانست چرا اسم شان این قدر تکرار می گردد و همه از این خانواده تشکر می نمایند.

12 شهریور 1399

کاهش هزینه ها در استانبول با خرید کارت موزه استانبول

کارت موزه استانبولکارت موزه استانبول چیست ؟ امروز در بیشتر کشورهای توریستی خدماتی ارائه میگردد که میتوانید هزینه های خود را در سفر به آن کشور کمتر کنید در این مقاله از وب سایت خبرنگاران به معرفی کارت موزه استانبول خواهیم پرداخت.

6 تیر 1399

جنگ میان مردم و اقتصاد است یا ترامپ به همراه فیل هایش،علیه مردم؟

تصمیمات اشتباه ترامپ در قبال کرونا، آمریکایی ها را نگران نموده اما او کماکان به اظهارنظرهای خنده دار خودش ادامه می دهد.

31 خرداد 1399

بهترین مکان های دیدنی کوهدشت Kuhdasht

شهر کوهدشت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است و آب و هوای آن کوهستانی و معتدل است اما تابستان هایی گرم دارد. شغل بیشتر مردم این شهر کشاورزی و دامداری است و به زبان لری و لکی صحبت می نمایند. بنابر تحقیق های صورت گرفته و آنالیز نقش و نگارهای درون غارها...

22 فروردین 1399

گروه جهادی منتظران ظهور امروز 15 آذر راهی منطقه حاشیه ورامین و روستای گل تپه می شوند

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: گروه جهادی منتظران ظهور امروز 15 آذر برای خدمات رسانی به منطقه حاشیه ورامین و روستای گل تپه می فرایند.

1 بهمن 1398

بهترین دیدنی های جزیره زیبای کیش

در این مقاله از مقالات گردشگری وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره بهترین دیدنی های جزیره زیبای کیش سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به کیش را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با بهترین دیدنی های کیش آشنا شوید

26 آبان 1398