پیشنهاد خبرنگاران: تخفیف 20 درصدی تور ترکیبی روسیه در تاریخ 11 و 18 خرداد

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، 20% تخفیف تور روسیه (مسکو+ سنت پترزبورگ) با خبرنگاران

روسیه کشوری است که اگر یکبار به آن سفر کنید حس می کنید تمام اروپا را دیده اید. این کشور پهناور به علت قرارگیری در نیم کره شمالی، شب های روشنی در فصل تابستان دارد که به این پدیده، شب های سفید روسیه می گویند و همین موضوع جذابیتی چند برابری به این کشور زیبا بخشیده است. روسیه را می توان میکس جالبی از سنت و مدرنیته دانست که در آن آمیزه ای از تمام المان های مدرن در کنار المان های سنتی را می توان پیدا کرد. همه این زیبایی ها در کنار هم می تواند انگیزه خوبی برای خرید تور ترکیبی روسیه خبرنگاران در شما ایجاد کند. با جزییات بیشتر این خبر همراه ما باشید:

پیشنهاد خبرنگاران: تخفیف 20 درصدی تور ترکیبی روسیه در تاریخ 11 و 18 خرداد

تور ترکیبی روسیه وبلاگ عینک با کلاس شامل 3 شب اقامت در مسکو+ 4 شب سنت پترزبورگ و بالعکس است که در تاریخ 1 و 8 جون مصادف با 11 و 18 خرداد 1396 با 20% تخفیف برگزار می گردد. این تور با پرواز تابان انجام می گردد.

از خدمات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بلیط رفت و برگشت تابان ایر به مسکو و سنت پترزبورگ، پرواز داخلی (مسکو-سنت پترزبورگ یا بالعکس)، ویزای روسیه، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، 5 روز گشت با وعده غذا و بیمه مسافرتی اشاره نمود.

گشت های مسکو شامل: گشت اول: بازدید از میدان سرخ- نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل- مقبره لنین- یک ساعت و نیم بازدید از محوطه کاخ کرملین با ورود به کلیساها- مقبره سرباز گمنام و باغ الکساندر با ناهار- گشت دوم: بازدید از پارک پیروزی، خیابان آربات- تپه گنجشک- کلیسای مسیح منجی و مترو مسکو با ناهار

گشت های سنت پترزبورگ شامل: گشت سوم: بازدید از کلیسای کازان- خیابان نفسکی- نمای بیرونی جزیره واسیلی و کلیسای اسحاق با ناهار

گشت چهارم: بازدید از موزه هرمیتاژ و فروشگاه صنایع دستی با ناهار. گشت پنجم: بازدید از پارک فواره های قصر پترهوف و ساحل خلیج فنلاند با ناهار.

این تور فقط در تاریخ های 1 و 8 جون مصادف با 11 و 18 خرداد 1396 دارای 20 درصد تخفیف است.

منبع: الی گشت

به "پیشنهاد خبرنگاران: تخفیف 20 درصدی تور ترکیبی روسیه در تاریخ 11 و 18 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خبرنگاران: تخفیف 20 درصدی تور ترکیبی روسیه در تاریخ 11 و 18 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید