پرسپولیس با تمام توان مقابل مس نوین کرمان خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، یحیی گل محمدی به هیچ وجه دوست ندارد دو تجربه تلخی که با پرسپولیس در جام حذفی داشت، برایش تکرار گردد.

پرسپولیس با تمام توان مقابل مس نوین کرمان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک با کلاس، یحیی گل محمدی در جام حذفی توفیق چندانی با پرسپولیس نداشته است. او اگرچه با ذوب آهن دو بار قهرمان این رقابت ها شد، اما در پرسپولیس دو بار در این مسابقات ناکام ماند. یحیی 7 سال قبل در دوره اول حضورش در پرسپولیس در فینال جام حذفی در تهران مغلوب سپاهان شد و فصل قبل هم در بازی نیمه نهایی مقابل استقلال باخت و به فینال نرسید.

اولین ناکامی گل محمدی با پرسپولیس در جام حذفی اتفاقات فراوانی را به همراه داشت. در آن بازی بسیاری از اهالی فوتبال قهرمانی پرسپولیس را در استادیوم خانگی اش با توجه به ستاره هایی که داشت پیش بینی می کردند، اما در روزی که همه می دانستند بازی خداحافظی مهدوی کیا است، به او تنها 5 دقیقه مجوز بازی داده شد تا او بعد از سوت سرانجام بازی با چشمانی خیس چهارگوشه زمین استادیوم آزادی را ببوسد و به وبلاگ عینک با کلاسی که او را احاطه نموده بودند گفت:

حتی اگر هامبورگ را هم بیاورند دیگر بازی نمی کنم، این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود...

چند دقیقه بعد علی کریمی هم خبر از خداحافظی خود داد تا 15 اردیبهشت تبدیل به یکی از بدترین روز های تاریخ پرسپولیس گردد!

دومین ناکامی پرسپولیس در جام حذفی با یحیی گل محمدی شهریورماه سال جاری رقم خورد. سرخ ها در حالی مقابل استقلال باختند که باز هم خیلی ها گمان می کردند پرسپولیس برنده بازی است و پرسپولیس در طول 120 دقیقه می توانست برنده باشد، اما به راحتی رجحان اش را در دقایق سرانجامی از دست داد تا در ضیافت پنالتی ها مغلوب گردد.

حالا بعد از تمام این اتفاقات یحیی گل محمدی با تجربه تر از همواره روی نیمکت پرسپولیس نشسته و قرار است روز آدینه باز هم تیمش را در بازی های جام حذفی راهنمایی کند. گل محمدی به خوبی می داند با 5 پیروزی می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد از این رو بسیار بعید است این بازی ها را ساده بگیرد حتی اگر اولین حریف تیمش یک تیم لیگ دویی به نام مس نوین باشد.

آخرین خبر ها حاکی از آن است که گل محمدی در مصاحبه با شاگردانش به آن ها تاکید نموده تیم مس نوین از نگاه او یک تیم لیگ رجحان است و آن ها باید با تمام توان و انگیزه هایی که دارند مقابل این حریف با انگیزه خود بازی نمایند.

از این رو خلاف شایعه هایی که پیرامون ترکیب متفاوت پرسپولیس و استراحت دادن یحیی به بازیکنان باتجربه اش به گوش می رسید، سرمربی سرخ ها میخواهد با ترکیب اصلی مقابل کرمانی ها به میدان برود. به ویژه اینکه مس نوین تیمی ناشناخته از نظر فنی برای پرسپولیسی هاست.

به جز حضور احتمالی مهدی ترابی و شهریار مغانلو، گل محمدی میخواهد از تمام نفرات اصلی اش در ترکیب پرسپولیس بهره بگیرد تا گام اول را در کرمان محکم بردارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس با تمام توان مقابل مس نوین کرمان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با تمام توان مقابل مس نوین کرمان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید