جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به استادیوم

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت 21:30 شامگاه امروز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا در استادیوم فیصل بن فهد ریاض برگزار می گردد.

جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به استادیوم

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به زمان برگزاری بازی قبل از اعزام به استادیوم وعده عصرانه ای را ضرف کردند تا در زمان برگزاری مسابقه دچار افت بدنی نشوند.

* سرخپوشان ایران در فاصله سه ساعت مانده به آغاز این ملاقات جلسه فنی برگزار کردند که طی آن کادر فنی بار دیگر آخرین برنامه های خود را گوشزد کرد و ترکیب این تیم را برای تقابل با الهلال عربستان تعیین کرد.

* دو دستگاه اتوبوس ویژه که لوگوی باشگاه پرسپولیس روی آن طراحی شده بود برای انتقال اعضای این تیم از هتل به استادیوم وجود داشت.

طرفداران الهلال عربستان از ساعت 19:30 به وقت محلی اجازه ورود به استادیوم پیدا کردند. خیابان های شهر ریاض کاملاً تحت تأثیر این بازی نهاده شده است.

* دمای بدن طرفدارانی که وارد استادیوم می شدند مورد ارزیابی نهاده شد.

* کادر تدارکات پرسپولیس از چهار ساعت قبل از آغاز ملاقات وارد رختکن شدند تا شرایط را برای حضور بازیکنان و مربیان فراهم نمایند.

* چمن استادیوم فیصل بن فهد ریاض قبل از آغاز بازی، چندین بار آبپاشی شد.

* رسانه های ورزشی کشور عربستان پوشش گسترده ای از این ملاقات دارند. آنها دوربین های خود را به فیلمبرداری از ورود طرفداران به استادیوم ها و تهیه گزارش های زنده برای پخش از شبکه های سراسری کشور عربستان اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم پرسپولیس قبل از انتقال با اتوبوس ویژه به استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید