معتمدی، مرادی، مسیری که تکرار می گردد

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، انگار همین چند روز پیش بود که سهراب مرادی با رکوردشکنی های خود دنیایان را میخکوب می کرد و ایرانیان را به هوا می فرستاد. حال چند ماه پس از حواشی عدم حضور سهراب مرادی در المپیک توکیو یک پدیده دیگر از همان شهر یعنی سده بر آمده است، رسول معتمدی که کوشش دارد آینده وزنه برداری ایران، آسیا یا حتی دنیا را تحت تأثیر قرار بدهد.

معتمدی، مرادی، مسیری که تکرار می گردد

رسول معتمدی سالیان متعدد را در ذوب آهن رشد و پرورش یافته و اگر این جهت ادامه یابد می توان ذوب آهن را یابنده این استعداد ناب دانست.

با توجه به سن مناسب (23 سالگی) معتمدی می توان آینده خوبی را برای او متصور گردد، برای این موضوع بد نیست به سن رکوردشکنی وزنه برداران مطرح ایرانی نگاهی بیاندازیم جایی که سهراب مرادی در 26 سالگی در المپیک طلا گرفت و بهداد سلیمی در همین سن رکورد دو ضرب و مجموع آن دوره دنیا را شکست سنی کلیدی که برای معتمدی مصادف با المپیک پاریس خواهد بود.

البته معتمدی شب گذشته در وزن 102 کیلوگرم پیروز به کسب مدال طلا شد، وزنی که صرفاً در مسابقات آسیایی و دنیای است و المپیک چنین وزنی ندارد.

با توجه به این موضوع معتمدی سه سال زمان دارد که برای رسیدن به وزن 109 کیلوگرم و رکوردهای آن کوشش کند و در صورت دیگر با کاهش وزن به وزن المپیکی 94 کیلوگرم برسد.

آنچه معلوم است پیدا شدن یک پدیده نو در وزنه برداری اصفهان و ایران است کسی که می تواند با حمایت صحیح و اصولی باشگاه ذوب آهن یک مدال المپیکی را به ویترین فولادشهر بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معتمدی، مرادی، مسیری که تکرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی، مرادی، مسیری که تکرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید