مشکل گل نزدن پرسپولیس مقطعی است، خوش بینی به موفقیت در آسیا

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد که منجر به تساوی یک - یک این تیم شد گفت: خط حمله پرسپولیس نسبت به گذشته کاملاً تغییر نموده است. این تیم در سال های قبل مهاجمان باتجربه تری داشت. علی علیپور که جوان بود توانست در کنار مهدی طارمی کسب تجربه کند و برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر گردد. حالا این شرایط فرق نموده است.

مشکل گل نزدن پرسپولیس مقطعی است، خوش بینی به موفقیت در آسیا

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: مهدی عبدی از ابتدای فصل در خط حمله تنها بود. طبیعی است که او احتیاج به تمرکز بیشتر دارد و نباید فشار طرفداران باعث ایجاد مشکل در تیم گردد.

وی درباره بازگشت عیسی آل کثیر به جمع مهاجمان پرسپولیس تاکید نمود: او بازیکن با کیفیتی قبل از دوران محرومیتش بود. بازیکن فوتبال باید همواره خودش را آماده نگه دارد. آل کثیر مدت زیادی با پرسپولیس تمرین نکرده است. در ورزش های گروهی، هماهنگی با تمام ارکان یک تیم اهمیت زیادی در پیروزیت فردی دارد. او برای اینکه باز هم بتواند خودش را به سطح ایده آل برساند احتیاج به زمان دارد.

ذوالفقارنسب توضیح داد: مشکل گلزنی پرسپولیس مقطعی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و فکر نمی کنم مسئله ای برایش به وجود بیاید.

او درباره آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا یادآور شد: پیروزیت تیم های ایرانی بخصوص پرسپولیس در چند سال گذشته باعث اعتماد به نفس ما می گردد. من فکر می کنم سابقه ای که پرسپولیس دارد گام متفاوتی را از این تیم مشاهد خواهیم بود. تیم ها با ترس از اسم پرسپولیس وارد زمین خواهند شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفتگویش با وبلاگ عینک با کلاس گفت: من به این پرسپولیس خوشبین هستم و اگر بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ نمایند قطعاً در آسیا پیروز خواهند شد. سایر تیم ها هم پتانسیل صعود از گروه خود را دارند و امیدوار هستم همگی پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل گل نزدن پرسپولیس مقطعی است، خوش بینی به موفقیت در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل گل نزدن پرسپولیس مقطعی است، خوش بینی به موفقیت در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید