عملیات سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار مریوان اجرا شد

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، عملیات سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار مریوان اجرا شد.

عملیات سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار مریوان اجرا شد

آرمان وطن دوست گفت: عملیات بازسازی و سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار که از ابتدای امسال پس از وقفه پنج ساله دوباره شروع شده بود، به اتمام رسید و قرار است جهت دیگری نیز بعنوان ادامه پیاده راه در اطراف دریاچه ایجاد گردد که در صورت تامین اعتبار لازم، سنگ فرش این جهت نیز تکمیل خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان اضافه نمود: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در این شهرستان اجرا شده است.

او بیان کرد: عملیات ساخت این پیاده راه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، شهرداری و اداره محیط زیست شهرستان مریوان اجرا شد.

وطن دوست گفت: با بهسازی، تقویت و توسعه تاسیسات و مراکز گردشگری استان زمینه حضور و رونق هر چه بیشتر گردشگری در این منطقه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان بیان کرد: دریاچه زریبار مریوان یکی از جاذبه های طبیعی و توریستی استان است که هرساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن بازدید نموده و ضروری است علاوه بر کوشش برای حفاظت از این جاذبه بی بدیل، در راستای توسعه زیرساخت های این منطقه با رعایت اصول و قواعد زیست محیطی اقدام گردد.

منبع: همگردی

به "عملیات سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار مریوان اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات سنگ فرش پیاده راه دریاچه زریبار مریوان اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید