صابر کاظمی در افت قرار گرفته است و ریسک مصدومیتش زیاد است

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، صابر کاظمی یکی از ستاره های جوان و آینده دار والیبال ایران است که در یک سال گذشته به طور متوالی در رویدادها و مسابقات مختلفی همراه تیم ملی و تیم های باشگاهی حضور داشته است.

صابر کاظمی در افت قرار گرفته است و ریسک مصدومیتش زیاد است

تیم والیبال سیرجان نماینده ایران در جام باشگاه های دنیا است که قرار است صابر کاظمی یک بار دیگر این تیم را همراهی کند. حضور مداوم کاظمی در بیشتر تورنمنت ها نگرانی هایی را در رابطه با احتمال افزایش مصدومیت این بازیکن بالا برده است و نگرانی ها در این زمینه شکل گرفته که این بازیکن در سال آینده نتواند تیم ملی را در رویدادهای مهم همراهی کند.

سیامک افروزی پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه در مصاحبه با وبلاگ عینک با کلاس، درباره آخرین شرایط صابر کاظمی گفت: این بازیکن تا المپیک توکیو و قهرمانی آسیا همراه تیم ملی در مسابقات شرکت نموده است. اردیبهشت ماه آخرین تایمی بود که صابر کاظمی تمرینات بدنسازی خود را پشت سر گذاشت از اردیبهشت ماه او درگیر رقابت ها بود و دیگر نتوانست تمرینات خوب وزنه ای را انجام دهد.

افروزی که سال ها در تیم ملی والیبال به عنوان پزشک حضور داشت، تاکید نمود: بدن صابر کاظمی دچار افت شده است چرا که زمانی برای تمرینات بدنسازی ندارد. این بازیکن از نظر کیفی در افت قرار گرفته است. همین شرایط بر روی مصدومیت های گذشته کاظمی از ناحیه زانو و مچ پا تاثیر گذاشتهُ درد این مصدومیت ها زیاد شده است چرا که هیچ ساپورت عضلانی در این مدت رخ نداده است تا بتواند شرایط بدنی اش را به ایده آل برساند.

وی اضافه نمود: کاری به سیاست های باشگاه، فدراسیون و مربیان ندارم به عنوان یک پزشک بحث من سلامت بازیکن است چرا که صابر کاظمی یک سرمایه ملی به شمار می رود. او در حال حاضر شرایط خوبی ندارد که بخواهد در رقابتی شرکت کند آن هم در برزیل که بعد مسافتی زیادی دارد.

افروزی درباره افزایش احتمال مصدومیت کاظمی تاکید نمود: دو نوع مصدومیت در ورزش داریم گاهی بعضی از مصدومیت ها اجتناب ناپذیر است و برای هر بازیکنی پیش می آید اما گاهی یکسری از مصدومیت ها به علت تحلیل عضله و افزایش فشار به وجود می آید. این شرایط ریسک مصدومیت صابر کاظمی را افزایش می دهد. به عنوان فردی که سال ها با بازیکنان در تیم ملی حضور داشته ام از دید حرفه ای می گویم که شرایط صابر کاظمی مناسب نیست و حضور در مسابقات مختلف احتمال آسیب دیدگی او را افزایش می دهد و در نهایت تیم ملی سال آینده متضرر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صابر کاظمی در افت قرار گرفته است و ریسک مصدومیتش زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صابر کاظمی در افت قرار گرفته است و ریسک مصدومیتش زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید