تکلیف وزیر اقتصاد به رئیس نو سازمان سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، وزیر اقتصاد خواهان ایفای نقش فعال تر سازمان سرمایه گذاری خارجی در توسعه و تحکیم روابط و مناسبات مالی ایران با کشور های همسایه و بعلاوه کشور های همسو با سیاست های جمهوری اسلامی ایران شد.

تکلیف وزیر اقتصاد به رئیس نو سازمان سرمایه گذاری

به گزارش گروه مالی وبلاگ عینک با کلاس، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و تازه سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی ایران برگزار گردید.

سید احسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی در مراسم تکریم سید محمد علی موسوی رئیس پیشین سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی ایران و معارفه علی فکری رئیس تازه این سازمان، خواهان ایفای نقش فعال تر این سازمان در توسعه و تحکیم روابط و مناسبات مالی ایران با کشور های همسایه و بعلاوه کشور های همسو با سیاست های جمهوری اسلامی ایران شد.

خاندوزی در این مراسم با اشاره به نقش مهم وزارت امور مالی و دارایی در ارتباطات مالی با کشور های خارجی گفت: نقش وزارت اقتصاد در مناسبات مالی با سایر کشور ها باید ارتقاء یابد و دستیابی به این هدف مستلزم قوی شدن خود ماست و در این جهت وزارت امور مالی و دارایی و سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی کشور باید با توانمندی بالا بتوانند مطالباتی را که از سوی دولت در حوزه مناسبات مالی در دستور کار قرار می گیرد به برترین نحو اجرا نمایند.

وزیر اقتصاد در ادامه تاکید نمود: با فعال سازی کمیته ها و کارگروه های تخصصی در این زمینه، دستاورد های خوبی برای اقتصاد کشور و تقویت نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آید.

خاندوزی با بیان اینکه علیرغم وجود بعضی محدودیت ها می توان دستاورد ها و ثمرات بهتری برای اقتصاد کشور کسب کرد، اضافه کرد: دستیابی به این هدف منوط به همکاری تمام دستگاه ها و بعلاوه همت و کوشش مضاعف کارکنان و مدیران سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی است و اگر با باور به این هدف گام برداریم این دستاورد ها در جهت تقویت موضع راهبردی جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکلیف وزیر اقتصاد به رئیس نو سازمان سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف وزیر اقتصاد به رئیس نو سازمان سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید