مد و زیبایی

معرفی هتل 3 ستاره دیپلمات در باکو

هتل دیپلمات باکو Diplomat Hotelیک هتل 3 ستاره با هزینه ای میانه و ارزان است که در منطقه مرکزی باکو واقع شده است. هتل دیپلمات باکو Diplomat Hotel تنها کمی از جاذبه های مهم توریستی شهر مانند شهر قدیمی و بولوار باکو فاصله دارد و به علت نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی به...

6 اسفند 1400

طرز تهیه تارت اسفناج پنیری و سیب زمینی

تارت اسفناج پنیری و سیب زمینی به لطف وجود اسفناج، پنیر فتا، پنیر ریکوتا و سیب زمینی یک وعده غذایی کامل و مغذی برای 4 نفر می باشد.

3 اسفند 1399

کاربردهای جالب یک لنگه جوراب

یک لنگه از جورابتان گم یا سوراخ شده بدون معطلی لنگه دیگر را دور می اندازید ، قبل از این کار با کاربردهای جوراب تک لنگه در آشپزخانه و حمام ، برای نگهداری جواهرات و عینک آفتابی آشنا شوید شاید نظرتان تغییر کرد.

19 بهمن 1399

30 مدل عکس از وسایل روی میز کار و تحریر مدرن فضاهای کوچک

وسایل روی میز کار خصوصا میز تحریر و میزهای اداری جزئی از ضروریات هستند. برای اینکه سطح روی میز کارتان همواره مرتب و منظم باشد احتیاج مبرمی به این وسایل پیدا می کنید. بدون آنها سریعا سطح میز پر از وسایل بهم ریخته می گردد که علاوه بر کند کردن کار شما، باعث...

23 آبان 1399

همه چیز درباره بادی اسپلش و طریقه مصرف آن

شما برای خوشبو بودنتان چه ترفندی دارید؟ آیا تا به امروز از بادی اسپلش استفاده نموده اید؟ با بوی ناخوشایند زیر بغل چه می کنید؟

2 آبان 1399

شعر در خصوص امید و امیدواری؛ 23 شعر کوتاه و بلند زیبا

در شرایط سخت زندگی، گاهی خواندن یک جمله انگیزشی، یک متن الهام بخش و حتی یک بیت شعر در خصوص امید و امیدواری می تواند روحیه ما را عوض نموده و حس خوبی را القا کند.

30 مهر 1399

تمدید تعطیلی یک هفته ای بعضی صنوف از امروز

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تمدید تعطیلی مجدد یک هفته ای بعضی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز دوازدهم مرداد ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

2 مهر 1399

فجر 38؛ سالور با تماشاگرانش پدرکشتگی دارد؟

خبرنگاران - سیامک رحمانی: اگر انتخاب فیلم ها برای نمایش در سینمای رسانه قرعه کشی نشده بود، سه کام حبس فیلم تازه سامان سالور کمترین شانسی برای شروع یک جشن سینمایی نداشت. سالور در فیلم های قبلی اش هم نشان داده که کارگردانی اجتماعی است.

6 شهریور 1399

شاون تن اولین نویسنده رنگین پوست برنده مدال کیت گرینِوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین - شاون تَن، هنرمند استرالیایی اولین فرد رنگین پوست است که مدال کیت گرینِوی را کسب نموده، آنتونی مک گوان نیز برنده مدال کارنگی شد که قدیمی ترین و معتبرترین جایزه کتاب کودک بریتانیاست.

28 مرداد 1399

طبیعت هر کشور سرمایه مردم است

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طبعیت هرکشوری جزئی از سرمایه های مردم و کشور هستند.

21 مرداد 1399

خبرنگاران جهش تولید نیازمند تدوین برنامه های کاربردی است

همدان- خبرنگاران- رییس کل دادگستری استان همدان گفت: محقق شدن شعار سال مبنی بر جهش تولید نیازمند تدوین و اجرای برنامه های مؤثر، کاربردی و جامع است.

30 خرداد 1399

روستای فیلبند بهشتی رویایی در چند قدمی تهران

روستای فیلبند روستایی با طبیعت بکر و زیبا بر فراز ابرهاست که در نزدیکی تهران واقع شده است و بهترین و خنک ترین مکان برای مسافرت در فصل گرم تابستان است.

6 خرداد 1399

بهترین مکان های دیدنی کوهدشت Kuhdasht

شهر کوهدشت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است و آب و هوای آن کوهستانی و معتدل است اما تابستان هایی گرم دارد. شغل بیشتر مردم این شهر کشاورزی و دامداری است و به زبان لری و لکی صحبت می نمایند. بنابر تحقیق های صورت گرفته و آنالیز نقش و نگارهای درون غارها...

22 فروردین 1399

وعده وزیر برای تخفیف نوروزی هتل ها

وزیر گردشگری از برنامه ریزی برای ارائه سرویس غیرتورمی در هتل ها طی تعطیلات نوروز 99 اطلاع داد.

12 فروردین 1399

دره ای شگفت انگیز با سه دریاچه رنگی در سوئیس

در نقاط مختلف جهان می توان دریاچه هایی یافت، که هر کدام زیبایی منحصر به خود دارند، اما وجود چندین دریاچه در کنار هم در یکی از ایالات سوییس ترکیب فوق العاده ای از طبیعت به وجود آورده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا سه دریاچه در کشور سوئیس را به...

19 اسفند 1398

10 مکان دیدنی در تهران

تهران فقط یک پایتخت شلوغ و پرجمعیت نیست که هویتش را کار و هیاهوی روزمره بسازد. این شهر هم همان طور که از پایتخت کشوری بزرگ انتظار می رود، جاهای دیدنی بسیار دارد. بازدید از مکان های دیدنی و مکان های تفریحی تهران هم اوقات فراغت پایتخت شینان را پر می نماید...

15 آذر 1398

مدیرمسئول روزنامه توریسم فعال برگزیده گردشگری شد

آیین نکوداشت روز جهانی گردشگری فارس پنجشنبه 11 مهر جاری با حضور مسئولان استانی، رؤسای صنوف گردشگری و شاغلان در این حوزه در هتل بزرگ شیراز برگزار گردید و فعالان برگزیده گردشگری فارس تجلیل شدند.

19 آبان 1398

افزایش 3.5 برابری تخت های اقامتی استان همدان تا سال 1400

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از افزایش 3.5 برابری تخت های اقامتی استان همدان تا سال 1400 خبر داد.

11 آبان 1398