5 علت که چرا مردم هنوز تقویم کاغذی می خرند؟

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، تقویم رومیزی وسیله کوچک مفیدی است که می تواند به ما یاری کند تا ما زندگی خود را منظم و در راستا درست نگه داریم. من تقریباً مطمئن هستم که اکثریت ما بدون تقویمی که به ما یاری کند بعضی از وظایف روزانه ما را یادآوری کند، مانند زمان قرار دیدار بعدی با پزشک، موعد مقرر پروژه بعدی یا حتی چیزهای ساده ای مانند زمان، کاملا گم می شوند. گاهی اوقات تولدها و یا سالگردها به علت شلوغی زندگی روزمره کاملاً از فکر ما خارج می گردد.

5 علت که چرا مردم هنوز تقویم کاغذی می خرند؟

در ادامه شرح می دهیم که چرا مردم همچنان تقویم کاغذی می خرند، در حالی که در تئوری، این دستگاه آنالوگ باید با فناوری نوتر (مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها) جایگزین می شد.

خلق و خوی سال را تنظیم می نماید

حتی در میان به روزترین تقویم های دیجیتال، بعید به نظر می رسد که جذابیت تقویم های با طراحی زیبا به این زودی ها محو گردد. این فقط به این علت است که آن ها هر دو یک عملکرد تزئینی در کنار یک عملکرد کاربردی دارند. تقویم های کاغذی می توانند افراد را در اطراف یک نقطه کانونی مشترک گرد هم بیاورند و بعلاوه به آن ها یک نمایش فیزیکی از سال نو (و یک لوح تمیز) می دهد که مشتاقانه منتظر آن باشند.

علاوه بر این (و این ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد)، اما تقویم دیواری زمانی که آویز می گردد به تزیین یاری می نماید.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

آن ها با یادداشت های شما تبدیل به یک یادگاری بزرگ می شوند

بعضی می گویند که داشتن تقویم کاغذی در عصر حاضر امری قدیمی است، اما در واقع داشتن یا ساخت یک تقویم شخصی فواید زیادی دارد. به عنوان مثال، شما واقعا می توانید تقویم های خود را به نوعی مجله زندگی تبدیل کنید.

در حالی که بسیاری از مردم یادداشت برداری را یک فعالیت آرامش بخش می دانند، همه ما برای آن وقت نداریم. کاری که می توانید انجام دهید این است که از تقویم های خود به برترین شکل ممکن بهره ببرید. به سادگی هر واقعیت کوچک جالب، ایده یا بازتابی که داشته اید را مستقیماً در تقویم خود بنویسید. تا انتها سال، تقویمی خواهید داشت که مملو از حکایات جالب است که می توانید آن را به عنوان یک دفترچه یادداشت نگه دارید.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

خلاقیت خود را تقویت کنید

امروزه بسیار رایج است که مردم خلاقیت خود را با برداشتن آن یک قدم اضافی و طراحی تقویم منحصر به فرد خود به نمایش بگذارند. فقط برای افزودن کمی شخصی سازی بیشتر به چیزی که کاملا استاندارد بود.

بعضی از افراد دوست دارند عکس ها یا برگه های بلیت را به تقویم خود سنجاق نمایند، در حالی که بعضی دیگر از نشانه گذاری کردن تاریخ های مهم برای یادآوری قرار دیدار ها یا سالگردها لذت می برند. بعضی حتی ممکن است یک کد مخفی وارد نمایند تا بتوانند اطلاعات را در دید ساده پنهان نمایند. در هر صورت، این تزیینات خلاقانه یک راه مطمئن برای اطمینان از اینکه تقویم شما منحصراً متعلق به شماست، می باشد.

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

آن ها می توانند متناسب با دکور می باشند

امروزه، تقویم ها در میزان ها، شکل ها، رنگ ها و سبک های مختلف عرضه می شوند. به راحتی می توانید آن ها را در خانه یا محل کار خود بگنجانید. برای مثال، می توانید یک تقویم رنگارنگ با تم کارتونی برای قرار دادن در یک مهدکودک یا یک تقویم جسورانه اما زیبا برای قرار دادن در اتاق های هیئت مدیره و دفاتر داشته باشید.

علاوه بر این، انواع زیادی از تقویم ها برای انتخاب وجود دارد که با زیبایی شناسی شخصی شما مطابقت دارد و با دکوراسیون منزل یا محل کار شما مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها می توانند به ما انگیزه بدهند

داشتن یک تقویم نه تنها به سازماندهی شما یاری می نماید، بلکه می تواند به شما یاری کند تا احساس انگیزه کنید. تصور کنید که یک تقویم سفارشی دارید که تصاویری از عزیزان شما یا مقصدهای تعطیلات رویایی شما را در هر ماه نشان می دهد.

این نه تنها چشم انداز ای برای چشم ها خواهد بود، بلکه زمانی که برترین حالت را ندارید، فقط نگاه کردن به آن می تواند به شما انگیزه دهد تا به راه خود ادامه دهید.

بنابراین به طور خلاصه، تقویم های فیزیکی می توانند سرگرم نماینده، زیبا، عجیب و غریب و کاربردی باشند. آن ها برای اینکه ما را در حال اجرا وظیفه نگه دارند و اطمینان حاصل نمایند که هیچ چیز از فکر ما خارج نمی گردد، عالی هستند. به علاوه، در خصوص تقویم های سفارشی و اینکه چگونه آن ها می توانند با یادآوری چیزهای واقعاً مهم در زندگی به ما انگیزه بدهند تا وظایفمان را انجام دهیم، چیزی وجود دارد که باید گفت.

منبع: مجله چاپخونه

به "5 علت که چرا مردم هنوز تقویم کاغذی می خرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 علت که چرا مردم هنوز تقویم کاغذی می خرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید