حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری در شهرستان کوثر

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای توسعه گردشگری منطقه از سرمایه گذاران در سطح شهرستان حمایت های ویژه و اصولی می گردد.

حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری در شهرستان کوثر

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی ظهر روز 22 تیر 1400 اظهار کرد: با عنایت به تفویض امور به شهرستان و برطرف موانع احتمالی پیش روی سرمایه گذاران و انجام حمایت های لازم و شایسته، از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت های ویژه می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر با اعلام اینکه میراث فرهنگی پشتیبان سرمایه گذاران است، تاکید نمود: تسریع در فرایند تشکیل پفراینده و اخذ مجوزها و استعلامات بخشی از این حمایت هاست.

او با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه گذاری های مناسبی در شهرستان آغاز شده است، گفت: شهرستان کوثر با داشتن جاذبه های متعدد طبیعی و تاریخی و قرار گرفتن در شاه راه گردشگری تهران - سرچم - اردبیل و راه آهن به زودی یکی از قطب های گردشگی منطقه خواهد بود.

شهبازی اعلام کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری، تبلیغات مناسب در سطح ملی و بین المللی با استفاده از فضای مجازی و توسعه گردشگری الکترونیک، برگزاری تورهای آشناسازی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، توسعه گردشگری کشاورزی و بوم گردی از جمله برنامه هایی است که در حال اجرا است و در آینده با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر با اشاره به وجود منطقه ژئوپارک و زیستگاه ملی فیروز گفت: این منطقه از منطقه ها بکر و با جاذبه های بی نظیر طبیعی و تاریخی در سطح کشور است که اقدامات لازم برای معرفی بیشتر و ایجاد زیرساخت های لازم در آن انجام خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری در شهرستان کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ویژه از سرمایه گذاران گردشگری در شهرستان کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید