تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، خبرگزاری خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در آیین تجلیل از نخبگان شهرستان بابلسر گفت: تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است .

تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است

به گزارش خبرنگاروبلاگ عینک با کلاسدفتر مازندران دربابلسر،علی دهقان که به همراه دراسرایی رییس اداره آموزش متوسطه اداره کل در آیین تجلیل از بهترین های کنکور سراسری 1400 شهرستان بابلسر حضور یافت، گفت: تکریم نخبگان و بهترین های کنکور سراسری، تجلیل از مقام والای علم، آگاهی و معرفت در ایران اسلامی ماست .

دهقان در این آیین که به همت ستاد تجلیل از نخبگان شهرستان بابلسر برگزار گردید، خطاب به دانشجویان گفت: موفقیت کم نظیر شما در این مرحله خطیر از زندگی، نتیجه لطف و فضل الهی و عنایت ویژه حق تعالی نسبت به شما عزیزان است و این پشتوانه و موهبت الهی را نباید هیچگاه فراموش نمایید .

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان که ترسیم کننده آینده دانش آموزان هستند و نقش موثری در توفیقات دانش آموزان دارند، از همراهی و حمایت پدران و مادران عزیز در ایام سخت کرونایی از دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن برشمردن توفیقات آموزش و پرورش مازندران در کنکور سراسری و المپیادهای علمی دو توصیه به دانشجویان کرده و از آنها خواست به شکرانه لطف و فضل الهی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز کشورمان دریغ نکنند و در کسب علم و دانش و فتح مرزهای دانش همیشه راسخ و به فتح هیچ قله ای قانع نباشند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید