استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل

به گزارش وبلاگ عینک با کلاس، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال صدرنشین این رقابت ها امروز در مسجد سلیمان با تیم نفت ملاقات می نماید و دو تیم در حالی برای این ملاقات به مصاف هم می فرایند که استقلال با 32 امتیاز در صدر و نفت با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارند و جایگاه دو تیم در جدول نشان از انگیزه های فراوان اما متفاوت آنها برای رسیدن به پیروزی در این بازی می دهد.

استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل

فرهاد مجیدی که تیمش را بدون شکست به هفته پانزدهم رسانده برای این بازی مهم و خارج از خانه محمد دانشگر را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

آبی پوشان با 21 گل برترین خط حمله مسابقات را دارند و کوین یامگا با 6 گل برترین گلزن این تیم و دومین گلزن برتر مسابقات است که البته 4 گل از این 6 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. آبی پوشان با کسب 6 پنالتی یکی از تیم های پنالتی بگیر این مسابقات هستند و این می تواند زنگ خطری باشد برای مدافعان تیم نفت مسجد سلیمان که با 15 گل خورده یکی از خطوط ضعیف دفاعی این فصل را دارند و در فاز دفاعی کاملاً آسیب پذیر هستند.

مهم ترین بحران تیم نفت مسجد سلیمان نیمکت و شرایط نامعین سرمربی آن است که معین نیست آنها امشب با راهنمایی چه فردی به مصاف آبی پوشان می فرایند.

ملاقات تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت 15:30 امروز و با قضاوت حمید حاج ملک و یاری محمد راهی - حمیدرضا افشون در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می فرایند. داور چهارم این ملاقات هم کمیل غلامی است و بر امر داوری خداداد افشاریان نظارت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید